Název: Key Account Management ve vybrané obchodní firmě
Překlad názvu: Key Account Management in the selected business company
Autoři: NOVÁKOVÁ, Michaela
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: key account manažer; klíčový zákazníci; Makro; obchod; velkoobchod; řízení vztahů s klíčovými zákazníky; key account customers; key account management; key account manager; Makro; trade; wholesale
Citace: NOVÁKOVÁ, Michaela. Key Account Management ve vybrané obchodní firmě. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41295

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204569


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-05-31, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet