Název:
Specifické poruchy v učení matematice na 2. stupni ZŠ ve vztahu k informačním technologiím
Překlad názvu:
Specific disorders in learning mathematics at secondary school in relation to information technology.
Autoři:
BRABCOVÁ, Andrea Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je vytvoření uceleného materiálu, pro žáky se specifickými poruchami učení, s podporou počítače. Vycházím z problematického učiva druhého stupně základní školy v souvislosti s reedukačními technikami. Dále popisuji a hodnotím současnou nabídku učebnic a možnosti učení s podporou počítače.The aim of this bachelor thesis is creation of a material with the use of computer for students with specific learning disabilities. This material contains difficult curriculum of second grade primary school in connection with the reeducation techniques. Moreover, this work describes and evaluates the existing textbooks and the current opportunities for computer-supported learning.
Klíčová slova:
analýza učebnic; ICT ve výuce; Specifické poruchy učení; analysis of textbooks; ICT in education; Specific Learning Disabilities Citace: BRABCOVÁ, Andrea. Specifické poruchy v učení matematice na 2. stupni ZŠ ve vztahu k informačním technologiím. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/39596