Název:
Vnímání značky Radegast na českém pivním trhu
Překlad názvu:
The perception of the brand Radegast on the Czech beer market
Autoři:
Volný, Jan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je formulace doporučení vlastníkům značky Radegast v oblasti zlepšení vnímání, zvýšení povědomí a maximalizace hodnoty značky na základě analýzy vybrané značky a vlastního kvantitativního výzkumu. Úvodní dvě kapitoly práce se zabývají definováním značky jako takové a jejímu strategickému řízení. V kapitole třetí je rozebrána zkoumaná značka Radegast, její historie, marketingové programy, stejně tak jako analýza postavení v portfoliu českého vlastníka Plzeňského Prazdroje i globální SABMiller. Závěrečná kapitola obsahuje vlastní výzkum vnímání značky Radegast na českém pivním trhu, z nějž pak plynou jednotlivá doporučení pro vlastníky značky.The goal of this masters thesis is to design a set of recommendations for owners of the brand Radegast in the field of improving a brand perception, increasing awareness and maximization of brand value, which will be achieved by analyzing the brand and conducting own quantitative research. The first chapter aims to define the brand itself as well as its strategic management. In the second chapter, specifically the brand Radegast is analyzed, including its history, marketing programs as well as the ownership by Plzeňsky Prazdroj and SABMiller. The final chapter contains my own research of perception of Radegast on the Czech beer market together with recommendations for the brand owners.
Klíčová slova:
doporučení; pivní trh; Radegast; vnímání a řízení značky; výzkum značky; značka; beer market; brand; brand management; brand research; Radegast; recommendations
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49372