Název:
Marketingová strategie společnosti Büroprofi
Překlad názvu:
Marketing strategy of the company Büroprofi
Autoři:
Čihák, Martin ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Trávníčková, Eva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V této bakalářské práci se zabýváme analýzou marketingové strategie společnosti Büroprofi. Práce je složena ze dvou částí a to z části teoretické a části praktické. V úvodní části jsou definovány hlavní pojmy a termíny související s marketingem této společnosti. Praktická část je následně věnována představení společnosti Büroprofi a četným analýzám. Tyto analýzy jsou zaměřeny na konkurenci a také na celkovou marketingovou strategii této společnosti. V poslední části se nachází SWOT analýza a cenové srovnání v rámci konkurence. Výstupem této práce je kritické zhodnocení marketingové strategie této společnosti a následné navržení doporučení do budoucna.In this bachelor thesis we analyze the marketing strategy of the company Büroprofi. The work combines two parts. First part is theoretical and the second is the practical part. The theoretical part provides definitions of key terms and concepts associated with marketing of the company . The practical part of the thesis consist of the company introduction and numerous analyzes. These analyzes are focused on competition and also on the overall marketing strategy of the company. The last part includes SWOT analysis and price analysis within the competition. The outcome of this work is a critical evaluation of the marketing strategy of the company and also numerous recommendations for the future.
Klíčová slova:
Büroprofi; Marketing; Marketingová strategie; Büroprofi; Marketing; Marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49323