Název: Marketingová strategie značky Ceresit
Překlad názvu: The marketing strategy of the brand Ceresit
Autoři: Wachalová, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Ceresit STOP Vlhkosti; marketingová strategie; marketingový mix; situační analýza; SWOT analýza; Ceresit STOP Vlhkosti; marketing mix; marketing strategy; situation analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49275

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203838


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet