Název:
Delegát cestovní kanceláře
Překlad názvu:
Representative of a Travel Agency
Autoři:
Dvořáková, Kateřina ; Heřmanová, Eva (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce je zaměřena na specifikaci delegáta cestovní kanceláře. Konkrétněji se zde rozebírá povědomí široké veřejnosti o jednotlivých funkcích a povinnostech spojených s touto profesí. Cílem práce je vyprofilovat ideálního kandidáta na tuto pozici. K tomu přispěla praktická zkušenost autorky a zároveň provedené dotazníkové šetření, které ukázalo preference klientů cestujících s českou cestovní kanceláří. Vytvořený profil ideálního kandidáta v závěru práce může být nápomocný cestovním kancelářím při vypisování výběrových řízení, zároveň by tato práce měla přispět k jednoduššímu pochopení této pracovní pozice díky navrženým změnám pro oficiální zdroje informací i odborné texty. Hlavním zjištěním je neznalost odborných pojmů cestovního ruchu českými klienty. I proto by tato práce měla jasně definovat práci delegáta a s tou spojené důležité pojmy, práva a povinnosti.This bachelor thesis is focused on the specifications of a representative of a travel agency. Public awareness of individual functions and obligations connected to this profession is analysed in this document. The aim of this thesis is to profile ideal candidate for this work position. This was supported by the author´s practical experience and a survey which showed preferences of clients travelling with Czech travel agency. Czech travel agencies mainly carried out through questionnaire survey. This research shows that more than a half of Czech clients would not prioritize concrete sex or age even though a quarter of respondents would prefer on this position a young female representative. Created profile of an ideal candidate listed at the end of this document could be helpful to travel agencies during opened job offerings, this document should also contribute to better understanding of this work position especially according to proposed changes in official sources as well as in the academic articles. The main detection is an ignorance to technical terms in tourism by Czech clients. This bachelor thesis should clearly define work and its important terms, rights and obligations of a representative.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; delegát cestovní kanceláře; místní průvodce; zájezd; guide; representative; travel agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48469