Název: Marketingový výzkum v oboru gastronomie
Překlad názvu: Marketing research in branch of gastronomy
Autoři: Ernestová, Aneta ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Gastronomie; Kritické body; Marketingový výzkum; Critical points; Gastronomy; Marketing research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48362

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-202254


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet