Název:
Marketingová strategie vinného sklepu
Překlad názvu:
Marketing strategy of wine cellar
Autoři:
Habartová, Tereza ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce na téma Marketingová strategie vinného sklepu ve své teoretické části nastíní strategický marketing a marketing služeb. Dále se v teoretické části práce píše o segmentaci, targetingu a positioningu. Praktická část se věnuje příběhu vinného sklepu, statistickým datům o víně a analýze konkurence. Z velké části se praktická část zabývá dotazníkovým šetřením. Výsledky tohoto šetření mají být nápomocny ke správné segmentaci trhu, dále targetingu a positioningu. Z vyhodnocení dotazníku je také dokreslena SWOT analýza a doporučení pro majitele vinného sklepu.Diploma thesis Marketing strategy of wine cellar will introduce strategic mareting and service marketing in theoretical part. Furthermore, in the theoretical part, I write about the segmentation, targeting and positioning. The practical part is devoted to the story of wine cellar, statistical data about wine and competition analysis. The most part of the practical part deals with questionnaire. The results of this investigation should be useful to the proper market segmentation, targeting and positioning further. The evaluation questionnaire also illustrate SWOT analysis and recommendations for the owners of the wine cellar.
Klíčová slova:
Marketing služeb; Positioning; Segmentace; Targeting; Marketing services; Positioning; Segmentation; Targeting
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48569