Název:
Médiokracie - politická komunikace v době masových médií
Překlad názvu:
Mediocracy - The political communication in times of mass media
Autoři:
Tichá, Veronika ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Dvořáková, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat fakta zaměřující se na politickou komunikaci Silvia Berlusconiho a Andreje Babiše a na jejich podnikatelské kariéry. Práce se snaží definovat základní koncepty politické komunikace a následně je rozebrat v porovnání s těmito politiky. Mimo jiné, v rámci analýzy byly vzaty v úvahu proměnné jako: efekt médií, který jim mohl pomoci při vstupu do politiky a následně ovlivnit mínění veřejnosti, dále jejich politická historie a použité komunikační techniky.This master thesis aims to analyze the facts concerning the political communication of Silvio Berlusconi and Andrej Babis and their political and business careers. The works tries to define the basic concepts of political communication and subsequently analyze them in the comparison with those politicians. Among the other things, the effect of the media which could enabled their entrance to the politics and influence the meanings of the public opinion as well as their political history and used communication techniques has been taken into consideration.
Klíčová slova:
Andrej Babiš; ANO 2011; Forza Italia; Leadership; Politická komunikace; Silvio Berlusconi; Andrej Babis; ANO 2011; Forza Italia; Leadership; Political communication; Silvio Berlusconi
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48533