Název: Marketingové strategie a jejich evaluace
Překlad názvu: Marketing strategies and their evaluation
Autoři: Komárková, Támar ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: evaluace; marketingová strategie; marketingové nástroje; evaluation; marketing strategy; marketing tools

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48742

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201642


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet