Název:
Analýza internetového marketingu v konkrétní organizaci a aplikace nových přístupů.
Překlad názvu:
Analysis of Internet marketing in particular organization and application of new approaches.
Autoři:
Sedláček, Martin ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce je zmonitorovat současný stav a pokročilost internetového marketingu v předem domluvené obchodní společnosti. Z analýzy vyvodit závěry, předložit je vedení, doporučit následný postup, nechat ho schválit a začít implementovat nově navržená řešení. Autor se zabývá jak podrobným průzkumem současného marketingového trhu, tak i analýzou zákaznické firmy z důvodu co možná nejlepšího výběru vhodných marketingových technik. Cílem je zefektivnění práce, ušetření nákladů, růst konverzních poměrů a zvýšení konkurenční výhody zákaznické firmy. Praktické kroky se opírají o teoretické znalosti získané před i v průběhu tvorby této práce. Výsledkem je již naimplementovaná strategie internetového marketingu. Veškeré praktické práce probíhaly v zákaznické firmě na reálných datech, s reálných budgetem na reálném zboží. Praktická část obsahuje zhodnocení nových marketingových technik, komparace s předešlými a následné doporučení do budoucna.The main target of this work is to monitor the current status and advancement of Internet marketing at pre-arranged trading company. From analysis to draw conclusions, submit them to the guidance, recommend next steps, let it them approve and begin implementing the newly proposed solutions. The author discusses how detailed survey of the current marketing market and customer analysis of the company due to the best possible choice of appropriate marketing techniques. The aim is to streamline the work, save costs, increase conversion rates, and increase the competitive advantage of the customer company. Practical steps are based on theoretical knowledge acquired before and during the creation of this work. The result already is deployed Internet marketing strategies. All the practical work is carried out in the customer enterprise on real data with real Budge on a real goods. The practical part includes evaluation of new marketing techniques, comparison with the prior and subsequent recommendations for the future.
Klíčová slova:
AdWords; content marketing; copywriting; e-commerce; internetový marketing; konverzní poměry; PPC; SEM; SEO; Sklik; sociální sítě; webová analýza; AdWords; content marketing; conversion rate; copywriting; e-commerce; internet marketing; PPC; SEM; SEO; Sklik; social media; web analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48339