Název: Je Slevomat.cz efektivní marketingový nástroj?
Překlad názvu: Is Slevomat.cz an effective marketing instrument?
Autoři: Slavík, Lukáš ; Hronza, Martin (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: další nákup; firma; marketingový nástroj; servery hromadného nakupování; Slevomat.cz; slevové portály; vouchery; zákazník; another purchase; company; customer; discount portals; group buying sites; marketing instrument; Slevomat.cz; vouchers

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39669

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200264


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet