Název: Marketing ve virtuálním prostředí
Překlad názvu: Marketing in virtual environment
Autoři: Karásek, Pavel ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: off-page faktory; on-page faktory; online marketing; optimalizace webu; off-page factors; on-page factors; online marketing; web optimization

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39301

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200075


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet