Název:
Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli
Překlad názvu:
Czech consumers’ perception analysis of guerilla and traditional types of marketing communications
Autoři:
Pravdová, Klára ; Říha, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je objasnit působení marketingové komunikace na české spotřebitele a jejich vztah k firemní komunikaci, jak tradiční tak netradiční a dokázat vysokou efektivnost guerilla marketingové komunikace. V teoretické části mé práce jsou představeny specifika a nástroje tradičního komunikačního mixu a guerillové marketingové komunikace. V praktické části práce je proveden kvantitativní výzkum vnímání marketingové komunikace českými spotřebiteli a jsou zde představeny výsledky tohoto výzkumu.The aim of my bachelor's thesis is to clarify the perception of guerilla marketing communications and traditional marketing communications by Czech consumers, their relation to business communications and to prove high efficiency of guerilla marketing communications. In the theoretical part of the thesis, there are presented specifics and instruments of both traditional communication mix and guerrilla marketing communications. In the practical part of the thesis, there is a quantitative research of Czech consumers' perception of marketing communications made and the results of this research are presented.
Klíčová slova:
guerillová komunikace; komunikační mix; komunikační nástroje; Marketingová komunikace; vnímání marketingové komunikace; communication mix; guerilla marketing communications; instruments of marketing communications; marketing communications; marketing communications perception
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42679