Název: Marketing v prostředí internetu a jeho význam v informační společnosti
Překlad názvu: Marketing in environment of the internet and his importance in information society
Autoři: Lovíšek, Marek ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza klíčových slov; Internetový marketing; Nástroje internetového marketingu; SEO; Webová prezentace; Analysis of keywords; Internet marketing; SEO; Tools of internet marketing; Web presentation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41661

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199125


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet