Název: Vliv reklamy v přestávce amerického Super Bowlu na cenu a objem prodaných akcií inzerujících
Překlad názvu: Influence of television advertising during the american Super Bowl on the price and volume of shares of advertising companies
Autoři: Čurda, Filip ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: akcie; reklama; Super Bowl; trend; volume; commercial; stock; Super Bowl; trend; volume

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42425

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198985


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet