Název:
Corporate Identity strednej firmy s praktickou aplikáciou pre architektonickú spoločnosť
Překlad názvu:
Corporate Identity of a medium-sized company with practical application for architecture company
Autoři:
Seman, Daniel ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto bakalárska práca sa zaoberá firemnou identitou a jej vizuálnymi zložkami z pohľadu komunikácie firmy. Cieľom práce je vytvorenie nového jednotného vizuálneho štýlu pre architektonické štúdio INAR. Teoretická časť je zamerená na firemnú identitu a jej vzťah k firemnému imidžu. Jej obsahom je tiež rozbor jednotlivých častí firemnej identity, ktorými sú firemná kultúra, firemná komunikácia, firemný dizajn a produkt. Cieľom teoretickej časti je danú problematiku objasniť a ponúknuť teoretický základ pre vypracovanie konkrétneho návrhu firemného dizajnu v praktickej časti. Praktická časť je zameraná na redizajn loga a tvorbu jednotného vizuálneho štýlu pre architektonické štúdio. Jednotlivé výstupy sú vytvorené so zreteľom na zásady popísané v teoretickej časti a s použitím metodiky, ktorá je používaná v bežnej praxi.Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou a jejími vizuálními složkami z pohledu komunikace firmy. Cílem práce je vytvoření nového jednotného vizuálního stylu pro architektonické studio INAR. Teoretická část je zaměřená na firemní identitu a její vztah k firemní image. Jejím obsahem je také rozbor jednotlivých částí firemní identity, kterými jsou firemní kultura, firemní komunikace, firemní design a produkt. Cílem teoretické části je danou problematiku objasnit a nabídnout teoretický základ pro vypracování konkrétního návrhu firemního designu v praktické části. Praktická část je zaměřená na redesign loga a tvorbu jednotného vizuálního stylu pro architektonické studio. Jednotlivé výstupy jsou vytvořeny se zřetelem na zásady popsané v teoretické části a s použitím metodiky, která je používána v běžné praxi.This bachelor thesis is concerning a qustion of corporate identity and its components from the comunications' point of view. The aim of the thesis is creating new uniform visual style guideline for architecture studio INAR. The main concern of theoretical part is corporate identity ans its relation to corporate image. It also concerns analysis of individual components of corporate identity. These components are corporate culture, corporate comunication, corporate design and product. The aim of theoretical part of the thesis is to clarify elements of this topic and to build up a theoretical foundation for the proces of creating a corporate design guideline in the second part of the thesis. Practitcal part of the thesis is aimed on creative prces of designing a logo and a design gudeline for architecture studio. Individual outputs are created with consideration of principles described in the first part of the thesis, and the methods udes to create those outputs are based on common practise.
Klíčová slova:
firemní design; firemní identita; firemní image; firemní kultura; logo; logo manuál; corporate culture; corporate design; corporate identity; corporate image; logo; logo manual
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41862