Název: Nákupní rozhodování zákazníka na základě slevových nabídek
Překlad názvu: Customer’s purchasing decision based on discount offers
Autoři: Topičová, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Štirský, František (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: drogistické zboží; loajalita zákazníků; příjmové skupiny; slevy; discounts; income groups; loyalty of customers; toiletries

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41739

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198100


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet