Název: Vplyv sociálnych sietí a recenzných portálov na kvalitu služieb vybraného hotela
Překlad názvu: The impact of social media and hotel review sites on the quality of services in selected hotel.
Autoři: Mišková, Zuzana ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: hotelový marketing; recenzní portály; sociální média; hotel marketing; hotel review sites; social media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40989

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198017


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet