Název: Marketingová strategie hotelu Jana a.s.
Překlad názvu: Marketing strategy of the hotel Jana a.s.
Autoři: Němečková, Kateřina ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hotel Jana a.s.; kongresový hotel; kvalita; marketingová strategie; služby; ubytovací služby; congress hotel; hospitality industry; hotel Jana a.s.; marketing strategy; quality; services

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40990

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198014


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet