Název:
Strategie zavedení modelové řady BMW i na český trh
Překlad názvu:
Strategy of introduction of BMW i Series to the Czech market
Autoři:
Rabiňák, Ondřej ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Baštář, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá strategií zavedení modelové řady BMW i na český trh. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů korporátní identita, firemní design, firemní komunikace, firemní kultura a produkt. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či odlišnosti v zavádění řady i od ostatních modelových řad na trh a dále se zabývá úlohou výhradního prodejce na lokálním trhu a jeho vlivem na zavedení produktu na trh.The thesis is focused on a strategy of introduction of BMW i series to the Czech market. The theoretical part describes the terminology related to the concept of corporate identity, corporate design, corporate communication, corporate culture and product. The practical part includes an analysis of data obtained from own research, which seeks to reveal the identity or differences in the introduction of i series to the market from other model series and furthermore deals with a role of exclusice dealer on local market and his influence on introduction of product to the market
Klíčová slova:
BMW; Budování značky; Strategie zavedení výrobku na trh; BMW; Brand building; Strategy of introduction of product to a market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40619