Název:
Marketingová analýza e-shopu Mx4life.cz
Překlad názvu:
Marketing analysis of the e-shop Mx4life.cz
Autoři:
Horák, Patrik ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Benedikt, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na shrnutí poznatků týkajících se e-shopu Mx4life.cz. Úvodní teoretická část shrnuje a popisuje základní informace o Internetu a internetovém obchodu. Společně s tím je zde představen i marketingový mix a Google Analytics. Navazující praktická část se již blíže zabývá samotnou analýzou, která je tvořena obsahem a strukturou webové stránky, dále jednotlivými nástroji marketingového mixu a daty změřenými pomocí webové aplikace Google Analytics. Kromě toho se věnuje konkurenci jak z hlediska e-shopu, tak z hlediska kamenných obchodů. Cílem této práce je tedy zhodnotit stávající situaci a na základě zmíněných analýz navrhnout případné změny za účelem zvýšení návštěvnosti a konkurenceschopnosti společnosti.The thesis summarizes the findings concerning the website Mx4life.cz. The introductory theoretical part focuses on the summary of the basic findings about the Internet and e-commerce. Marketing mix and Google Analytics are included in this part too. The following practical part consists an analysis of basic information about the content and technical features of the website, individual tools of the marketing mix and the data measured in the web application Google Analytics. Moreover, the thesis looks into the competition from both e-shop's and brick-and-mortar businesses'points of view. The main aim of the present thesis is to assess the current situation with regard to the analyses already mentioned and suggest possible changes in order to increase the web site traffic and thus increase the company's competitive ability.
Klíčová slova:
E-commerce; E-shop; Google Analytics; Internetový marketing; Marketingový mix; Měření návštěvnosti; Webová analytika; Zlepšení webu; E-commerce; E-shop; Google Analytics; Marketing; Marketing mix; Traffic measurement; Web analytics; Web optimization
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41235