Název:
Marketingová strategie Fakulty strojní ČVUT v Praze
Překlad názvu:
Marketing strategy of Faculty of Mechanical Engineering, CTU in Prague
Autoři:
Jirků, Radek ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Švec, David (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii Fakulty strojní ČVUT v Praze. Práce je zaměřena na vyhodnocení vhodných postupů a cílení na zájmovou skupinu s následnou realizací. Realizace by měla spočívat v dlouhodobé práci, jejímž výsledkem budou nové moderní komunikační kanály, které se stanou základním kamenem pro rozvoj Fakulty strojní.The aim of this thesis is to propose suitable marketing strategy of Faculty of Mechanical Engineering at CTU in Prague. The thesis shall be based on working out of appropriate methods and focusing to the specific segment with realization afterwards. The realization shall be long-term work which shall base a new communication ways to provide sustainable development of the faculty.
Klíčová slova:
Fakulta strojní ČVUT v Praze; Marketing vysoké školy; Marketingová strategie; Faculty of Mechanical Engineering at CTU; Marketing of universities; Marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40690