Název:
Propagace turistických atraktivit cestovního ruchu na sociálních sítích
Překlad názvu:
Promotion of tourist attractions on social networks
Autoři:
Dvořáková, Michaela ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předložená bakalářská práce se zabývá propagací turistických atraktivit cestovního ruchu na sociálních sítích. Úvodem jsou vysvětleny pojmy týkající se cestovního ruchu a atraktivit cestovního ruchu. Detailnější pozornost je věnována marketingu v cestovním ruchu a jeho nástrojům. Převážná část práce se zabývá využitím sociálních sítí při propagaci památek zapsaných na Seznam světového a kulturního dědictví UNESCO a jejich porovnáním z několika hledisek. Závěr práce obsahuje zhodnocení těchto památek z hlediska používání sociálních sítí a drobná doporučení k lepší propagaci.The bacheleor's thesis deals with promotion of tourist attractions on social networks. The introduction describes some of the definitions concerning tourism and tourist attractions. More detailed attention is given to tourism marketing and its tools. The main part is dedicated to using social networks in promotion of czech monuments entered in the UNESCO World Cultural and Natural Heritage List. The study is focused mainly on comparing these monuments from point of view of using social networks which are evaluated at the end of the thesis pointing out minor recommendations.
Klíčová slova:
atraktivity cestovního ruchu; marketing; propagace; Seznam světového a kulturního dědictví UNESCO; sociální sítě; marketing; promotion; social networks; tourist attractions; UNESCO World Cultural and Natural Heritage List
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46142