Název: Právní a etický rámec užití nahoty v marketingové komunikaci společností módního průmyslu
Překlad názvu: Legal and ethical framework for the use of nudity in marketing communications of companies of the fashion industry
Autoři: Vénosová, Veronika ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Votava, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; módní průmysl; nahota; Rada pro reklamu; Zákon o regulaci reklamy; Advertising regulation law; Czech initiative of advertising agencies; fashion industry; marketing communication; nudity

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46772

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195375


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet