Název: Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014
Překlad názvu: Communication activities of Louis Vuitton and Dior in 2014
Autoři: Luu, Linda ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dior; komunikační aktivity; Louis Vuitton; luxusní zboží; luxusní značka; communication activities; Dior; Louis Vuitton; luxury brand; luxury products

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46176

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194907


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet