Název: Tvorba rešerše k marketingu kultury
Překlad názvu: Digest Compilation of Marketing of Culture
Autoři: Vondráčková, Kristýna ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Databáze; Kultura; Marketing; Rešerše; Sekundární výzkum; Culture; Database; Marketing; Research; Secondary research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44039

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194380


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet