Název:
Tvorba rešerše k marketingu kultury
Překlad názvu:
Digest Compilation of Marketing of Culture
Autoři:
Vondráčková, Kristýna ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce řeší problematiku tvorby rešerší v rámci metod získávání sekundárních dat pro marketingový výzkum, se zaměřením na marketing jednotlivých oborů kultury. Cílem je zjistit vhodnost databází nabízených na Vysoké škole ekonomické pro vyhledávání informací k marketingu kultury a přínosem je vytvoření souboru abstraktů včetně citačních odkazů na vybrané informační zdroje ke každé oblasti kultury. V teoretické části se práce zabývá marketingem obecně a blíže se věnuje marketingu kultury, dále se zabývá analýzou pojmu rešerše a elektronickými databázemi dostupnými na VŠE. Praktická část je věnována konkrétnímu vyhledávání informačních zdrojů jednotlivých oblastí marketingu kultury v databázi ProQuest Central. Závěry práce vycházejí z vlastního zkoumání fungování konkrétní databáze a práce s informačními zdroji. Výsledky práce mohou být přínosné pro sekundární marketingový výzkum v oblasti kultury.This Bachelor's Thesis deals with the issues of creation and writing of researches as the secondary research with focus on particular areas of cultural marketing. The purpose is to find out if the databases offered by the University of Economics are suitable for information searching regarding marketing of culture. The merit should be also a brief list of abstracts including bibliographic references to some information sources of every area of culture. The theoretical part describes the marketing in general and marketing of culture in more details. It analyses the meaning of the term "compilation" and describes the electronic information databases available on the University of Economics. The practical part contains the actual searching for information sources about the particular areas of marketing of culture in ProQuest Central database and the list of information sources. The conclusions of the thesis come from my own survey of the database and from working with information sources. The results could be useful for secondary marketing research in the area of culture.
Klíčová slova:
Databáze; Kultura; Marketing; Rešerše; Sekundární výzkum; Culture; Database; Marketing; Research; Secondary research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44039