Název:
Rozvoj modelu MBI v oblasti implementace CRM
Překlad názvu:
Development of MBI model in the implementation of CRM
Autoři:
Hrbková, Michaela ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Vulterin, Karel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá implementací CRM řešení, její reprezentací v referenčním modelu MBI, což je také hlavním cílem práce. V první části práce je analyzován trh CRM produktů a jsou představeny aktuální trendy v tomto odvětví. Druhá část práce je zaměřena na již zmíněné rozšíření referenčního modelu MBI na základě poznatků praxe a odborné literatury v oblasti implementace CRM řešení. Rozšíření je realizováno v podobě čtyř úloh, které zobecňují praktiky pro zavádění řízení vztahu se zákazníky, dále je práce doplněna o faktory, které popisují praktické postupy a návody pro práci v CRM řešení a to v aplikaci, která je také definována v této práci.The work deals with the implementation of CRM solutions, it's representation in the reference model MBI, which is the main goal of the work. In the first part the market of CRM products is analyzed and the current trends in the industry are introduced. The second part is focused on the aforementioned extension of the reference model MBI based on the knowledge and the experience of professional literature in the implementation of CRM solutions. The extension is realized in the form of four tasks which generalize practices for implementing customer relationship management, further work is completed by factors that describe the practical procedures and instructions for working in CRM solutions. The application used is also defined in this work.
Klíčová slova:
Aplikace; CRM; Faktor; Implementace; MBI; Úloha; applications; CRM; factor; implementation; MBI; task
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44947