Název:
Analýza vnímání značky Pure Jatomi fitness zákazníky
Překlad názvu:
Analysis of current customers perception of Pure Jatomi fitness
Autoři:
Nguyenová, Daniela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štumper, Jakub (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této diplomové práce je analýza vnímání společnosti Pure Jatomi Fitness jejich stávajícími zákazníky. S pomocí dotazníkového šetření jsem v závěrečné kapitole doporučila konkrétní návrhy a zlepšení do budoucna, které by mohl management společnosti vzít v úvahu. V teoretické části práce jsem charakterizovala pojmy marketing služeb, značku její prvky a hodnotu. Dále jsem se zabývala segmentací, targetingem a positioningem. V následující kapitole jsem se věnovala kvalitativním a kvantitativním metodám výzkumu. V praktické části diplomové práce jsem uvedla charakteristiky společnosti Pure Jatomi Fitness s ohledem na historii a filozofii, zanalyzovala jsem zde konkurenční trh pražských fitness center a uvedla SWOT analýzu. Ve výzkumné části diplomové práce jsem charakterizovala cílový segment společnosti s důrazem na analýzu vnímání respondentů. V závěrečné kapitole jsem uvedla doporučení, které by na základě výsledků průzkumu mohla společnost zahrnout do své současné marketingové strategie.The main objective of my diploma thesis is to analyse customers perception of Pure Jatomi Fitness brand. Based on results of a questionnaire survey, I recommended improvements that the management of the company should take into consideration in order to reach better results. In the theoretical part, I defined the concepts of service marketing, mark and its elements. Then I also focused on terms such as segmentation, targeting and positioning. The next chapter is devoted to the qualitative and quantitative research methods. In the practical part, I mentioned characteristics of Pure Jatomi Fitness company as to it's history and philosophy. I analysed the competitive market of Prague fitness centers and I presented the SWOT analysis. In the research part, I defined target segment of this fitness center chain with emphasis on analysing the perception of the respondents. In the final chapter, I proposed appropriate improvements that would strenghten the accurate position of Pure Jatomi Fitness.
Klíčová slova:
Konkurenční analýza; Marketing služeb; Marketingový výzkum; Segmentace, targeting a positioning; Značka a prvky značky; Competitor analysis; Mark and it's elements; Marketing research; Segmentation, targeting, positioning; Service marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44881