Název:
Efektivita obsahového marketingu
Překlad názvu:
The Effectiveness of Content Marketing
Autoři:
Řezníček, Josef ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce si klade za cíl zjistit, co ovlivňuje efektivitu a míru dosahování cílů při obsahovém marketingu na internetu při vytváření a propagaci článků, e-mailů, videí, podcastů a obsahu na sociálních sítích. Autor definuje teoretické základy ob-sahového marketingu, zkoumá vlivné části obsahové strategie na efektivitu obsahového marketingu a zjišťuje, jak jednotlivé formy obsahu používat efektivněji. Na závěr práce definuje návrhy možných klíčových ukazatelů výkonnosti pro důle-žitou zpětnou vazbu o výsledcích obsahového marketingu a jeho efektivitě. V práci jsou použity metody analýzy dat, experimentu formou testování s reálnými uživate-li a matematického modelování.The main purpose of this work is to find out what influences efficiency and reaching goals of content marketing by creating and promoting articles, e-mails, videos, podcasts and social network content. The author defines theoretic fundaments of content marketing, research parts of content strategy that influences content marketing, and tries to find out, how those forms of content use more efficiently. At the end of the work author offers proposals of possible key performance indicators for measuring content marketing results and efficiency. He uses methods of data analysis, experiments on users, and mathematical modeling.
Klíčová slova:
efektivita marketingu; internetový marketing; obsahový marketing; online marketing; content marketing; internet marketing; marketing effectiveness; online marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44910