Název: Vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva
Překlad názvu: The perception of Budweiser Budvar brand on the Czech beer market
Autoři: Brom, Daniel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tischlerová, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Budweiser Budvar; pivo; vnímání značky; značka; český trh piva; řízení značky; beer; brand; brand management; brand perception; Budweiser Budvar; Czech beer market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46768

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193356


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet