Název:
Analýza a hodnocení vnitrofiremní komunikace v konkrétní firmě
Překlad názvu:
Analysis and Evalution In-company Communication in a Particular Organization
Autoři:
Bouša, Petr ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hubáček, David (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce pojednává o problematice vnitrofiremní komunikace v rámci středně velké organizace. Hlavním cílem diplomové práce bylo analyzovat a zhodnotit současný stav vnitrofiremní komunikace a navrhnout případná vylepšení zjištěných nedostatků ve vybrané organizaci pomocí analýzy volně dostupných materiálů. Teoretická část diplomové práce nejprve definovala a vymezila samotný pojem komunikace v rámci specifikace komunikace. Tyto kapitoly byly doplněny o komunikační nástroje, které se dají využívat v rámci jednotlivých organizací. Z těchto získaných aspektů je odvozena praktická část diplomové práce. Praktická část obsahuje procesní analýzu, která pomohla lépe analyzovat interní komunikaci. Dále obsahuje analýzu vnitrofiremní komunikace založenou na dotazníkovém šetření s využitím kvalitativních informací z řízených rozhovorů s manažery dané organizace. Na základě výsledků analýzy byly dané organizaci navržena konkrétní opatření s cílem zdokonalit vnitrofiremní komunikaci.This diploma work looks into the problematics of in-company communication within medium sized company. The main goal of my diploma work to analysis and evaluate current state of in-company communication and to suggest possible improvement of weaknesses in chosen company using the analysis of available material. The theoretical part of diploma work first defined and set the term of communication within communication specification. These chapters were enlarged by communication tools which can be used in individual companies. The practical part of diploma work is based on these aspects. The practical part contains process analysis which helped to analyse internal communication. Furthermore, it includes the analysis of in-company communications base on questionnaire research using questionnaire information from directed interviews with company managers. Based on the analysis results, a set of specific measures with the goal of in-company communication improvement was suggested to the company.
Klíčová slova:
analýza; dotazníkové šetření; informace; organizace; vnitrofiremní komunikace; řízené rozhovory; Analysis; Communication; Company; Directed interview; In-company; Information; Questionnaire research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44954