Název: Segmentace trhu literatury
Překlad názvu: Book market segmentation
Autoři: Jarošová, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vrančíková, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Literatura; Marketingový výzkum; Segmentace trhu; Shluková analýza; Trh literatury; Book market; Books; Cluster analysis; Market segmentation; Marketing research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46183

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193061


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2017-06-30.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet