Název: Stratégia ansámblu súčasnej klasickej hudby
Překlad názvu: Strategy for contemporary classical music ensemble
Autoři: Zaňátová, Hana ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: firemná identita; marketingová komunikácia; neštátne neziskové organizácie; súčasná klasická hudba; contemporary classical music; corporate identity; marketing communication; nonprofit organization

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44553

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192916


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet