Název:
Analýza komunikace firmy adidas na sociálních sítích
Překlad názvu:
Analysis of communication of adidas Company on social media
Autoři:
Kofrová, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hájková, Petra (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá společností adidas ČR, s.r.o. a její komunikací na sociálních sítích. Cílem práce je analyzovat komunikaci společnosti adidas ČR, s.r.o. na sociálních sítích a doporučit návrhy na zlepšení a zefektivnění komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická část má za cíl vymezit sociální média a jejich postavení v marketingových strategiích firem. V analytické části je provedena analýza konkurence a jejich komunikace na sociálních sítích a porovnáním se společností adidas. Přínosem práce jsou návrhy na zlepšení komunikace na sociálních sítích společnosti adidas a doporučené postupy do budoucna.The Master's thesis focuses on adidas ČR, s.r.o. and its communication on social media. The aim of this thesis is to analyze communication of adidas Company on social media and to recommend proposals for improvement and how to be more effective. The thesis is divided into two parts. First theoretical part defines social media and its position in marketing strategies of companies. In the analytical part is provided analysis of competition and its communication's strategies on social media and comparison with adidas Company. Benefits of this thesis are proposals of improvement for communication of adidas Company on social media and recommendation to the future.
Klíčová slova:
adidas; marketingová strategie; sociální sítě; adidas; marketing strategy; social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44438