Název:
Marketingová komunikace galerií, srovnání Prahy a Vídně
Překlad názvu:
Marketing communication of galleries, comparing Prague and Wien
Autoři:
Černá, Karolína ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je potvrzení hypotézy:"Marketingová komunikace pražských a vídeňských galerií má podobné rysy díky společnému vývoji, ale marketingová komunikace je celkově kvalitnější ve Vídni." Tuto hypotézu se pomocí porovnávání různých forem marketingové komunikace galerií v obou městech podařilo potvrdit.The aim of this paper is to confirm a hypothesis:"Marketing communication of galleries in Prague and Wien has similar features becouse of their common development, but marketing communication in Wien has higher quality". This hypothesis was confirmed by comparation of different forms of marketing communication in both cities.
Klíčová slova:
galerie; marketingová komunikace; Vídeň; gallery; marketing communication; Wien
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22960