Název:
Launch Windows 7 v ČR
Překlad názvu:
Launch of Windows 7 in Czech republic
Autoři:
Bínová, Eva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Hyan, Robert (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je popsat komplexně marketingový plán a strategii uvedení Windows 7 na český trh, popsat fázi realizace kampaně, vyhodnotit efektivitu a produktivitu marketingových aktivit na základě analýzy plnění marketingových a komunikačních cílů a dále pak vyhodnotit efektivitu PR jako jednoho z nástrojů komunikačního mixu.The aim of this diploma thesis is to describe complexly the marketing plan and strategy of launch Windows 7 in Czech republic, to describe the phase of execution of the campaign, to evaluate the effectiveness and productivity of marketing activities on the basis of the analysis of marketing and communication targets fulfillment and then to evaluate the effectiveness of PR as one of the tool of communications mix.
Klíčová slova:
efektivita PR; komunikační mix; Marketingový plán; Microsoft; public relations; Windows 7; communications mix; effectiveness of PR; marketing plan; Microsoft; public relations; Windows 7
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22692