Název:
Marketingová strategie vybrané firmy na zahraničním trhu, srovnání s konkurencí
Překlad názvu:
Marketing strategy of chosen company on the foreign market, compared with competition
Autoři:
Vejvodová, Veronika ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Marketingová strategie Oriflame na zahraničním trhu, srovnání s konkurencí (Avon, Mary Kay, Amway).Marketing strategy of Oriflame, compared with competition (Avon, Mary Kay, Amway).
Klíčová slova:
konkurence; marketingová strategie; Oriflame; competition; marketing strategy; Oriflame
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21900