Název:
Segmentace klientů ve vybrané bance
Překlad názvu:
Segmentation of clients in the selected bank
Autoři:
Kačer, Ctibor ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Hamza, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je vytvořit podrobný přehled segmentace zákazníků bankovního sektoru a aplikovat teoretické poznatky na konkrétním praktickém případě, detailněji srovnat přístup zaměstnanců, potažmo banky, ke klientům z jednotlivých segmentů. Jedním z výstupů práce je i konfrontace podrobné analýzy zjištěných faktů s pohledem klienta.The aim of this thesis is to create a detailed overview of customer segmentation in banking sector and apply theoretical knowledge on a concrete practical case. Another goal is a detailed comparison of employee's attitude to clients from different segments. One of the outputs of the thesis is also confrontation of a detailed analysis of the facts with a point of view of the client.
Klíčová slova:
banka; CRM; segmentace; řízení vztahu se zákazníky; bank; CRM; customer relationship management; segmentation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21818