Original title:
Analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů
Translated title:
Analysis of consumer behaviour on the private cars' market
Authors:
Švarc, Petr ; Černá, Jitka (advisor) ; Zapletalová, Jitka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce se ve své teoretické části kromě jiného zabývá metodologií marketingového výzkumu, charakteristikou trhu s osobními automobily v České republice a nastiňuje její ekonomickou situaci. Praktická část je zaměřena na analýzu spotřebního chování na trhu s osobními automobily v ČR na základě získaných dat v dotazníkovém šetření. V závěru shrnuje výsledky svého výzkumu a vyvozuje z nich obecnější tendence platné pro český trh s osobními automobily.
Keywords:
analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů v ČR; automobilový průmysl; marketingový výzkum; reklama; trh s ojetými automobily
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3161