Název:
Analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů
Překlad názvu:
Analysis of consumer behaviour on the private cars' market
Autoři:
Švarc, Petr ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se ve své teoretické části kromě jiného zabývá metodologií marketingového výzkumu, charakteristikou trhu s osobními automobily v České republice a nastiňuje její ekonomickou situaci. Praktická část je zaměřena na analýzu spotřebního chování na trhu s osobními automobily v ČR na základě získaných dat v dotazníkovém šetření. V závěru shrnuje výsledky svého výzkumu a vyvozuje z nich obecnější tendence platné pro český trh s osobními automobily.
Klíčová slova:
analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů v ČR; automobilový průmysl; marketingový výzkum; reklama; trh s ojetými automobily
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3161