Název: Návrh zefektivnění standardů chování a komunikace pro pracovníky zákaznických center
Autoři: Drábková, Tereza
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; komunikační techniky; potřeby zákazníka; spokojenost zákazníků; standardy péče o zákazníky; verbální komunikace

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=44164

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-176954


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2014-10-31, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet