Název: Význam budování značky v organizaci
Překlad názvu: Importance of building brands
Autoři: Plaček, Jan ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Cipro, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování značky; pozicování značky; společenská odpovědnost firem; vztah zákazníků ke značce; brand building; brand positioning; corporate social responsibility; CSR

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21638

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17608


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet