Název:
Význam budování značky v organizaci
Překlad názvu:
Importance of building brands
Autoři:
Plaček, Jan ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Cipro, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce má za cíl popsat vztah stávajících či potenciálních zákazníků ke značce společnosti. V první, teoretické části se práce zabývá problematikou budování značky a všemi relevantními aspekty, přičemž se především pozastavuje nad aspektem CSR ("Corporate Social Responsibility"), tedy společenské odpovědnosti firem. V praktické části této práce analyzuje projekt "Sponzoři dětem" jenž je typickým příkladem CSR programu.This paper aims to describe the relationship of existing or potential customers to the company brand. Theoretical part of this thesis deals with brand building and all relevant aspects, which are primarily concerned about aspects of CSR ("Corporate Social Responsibility ") programme. The practical part of this work closer looks at the project "Sponsors for kids" which is a typical example of the CSR programme.
Klíčová slova:
budování značky; pozicování značky; společenská odpovědnost firem; vztah zákazníků ke značce; brand building; brand positioning; corporate social responsibility; CSR
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21638