Název: Hodnocení venkovní reklamy
Překlad názvu: Assessment of outdoor advertising
Autoři: BAUEROVÁ, Milada
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnocení a porovnání reklamních kampaní; marketingová komunikace; reklama; venkovní reklama; advertisement; assessment and comparison of advertising campaigns; marketing communication; outdoor advertisement
Citace: BAUEROVÁ, Milada. Hodnocení venkovní reklamy. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32324

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-175767


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2014-10-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet