Název: Inovace marketingového mixu
Překlad názvu: Innovation of marketing mix
Autoři: HONSA, Milan
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu ve vybraném podniku. Na základě analýzy navrhnout vhodná opatření na zlepšení v oblasti nástrojů marketingového mixu.
Klíčová slova: Finanční poradce; Finanční poradenství; Inovace; Marketing; Marketingový mix; PEST analýza; Porterův model pěti sil; SWOT analýza; Financial adviser; Financial consulting; Innovation; Marketing; Marketing mix; PEST analysis; Porter five forces analysis; SWOT analysis
Citace: HONSA, Milan. Inovace marketingového mixu. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/33253

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-175541


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2014-10-16, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet