Název:
Marketingová komunikace destinace Klatovsko
Překlad názvu:
Marketing communication of the destination - Region of Klatovy
Autoři:
TOMANOVÁ, Věra Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je analýza marketingové komunikace destinace Klatovsko. Na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové komunikace zvolené destinace cestovního ruchu a zhodnotit efektivitu jejich využití. Dále navrhnout optimální komunikační mix a opatření vedoucí k dalšímu rozvoji marketingové komunikace regionu Klatovsko jako destinace cestovního ruchu.The aim of the thesis is to analyze the marketing communication destination of Klatovsko. Based on the analysis to identify current tools of marketing and to evaluate the effectiveness of their use. In addition to design optimal communication mix and measures leading to the further development of marketing communication of Klatovsko as a tourist destination.
Klíčová slova:
cestovní ruch; destinační marketing/management; komunikační mix; marketingová komunikace; marketingový výzkum; communication mix; destination marketing/management; marketing communication; marketing research; tourism Citace: TOMANOVÁ, Věra. Marketingová komunikace destinace Klatovsko. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28600