Název:
VideoIVR v automatizovaných zákaznických centrech
Překlad názvu:
VideoIVR v automatizovaných zákaznických centrech
Autoři:
Čejka, Zdeněk ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá problematikou VideoIVR. Jejím hlavním cílem je poskytnout ucelený pohled na službu pomocí popisu komponent a případových studií. Obsahová část této práce je rozdělena do čtyř kapitol, z nichž první a třetí jsou informativní a věnují se vysvětlením pojmů IVR a Video IVR. Druhá kapitola je zaměřena na jeden z administračních nástrojů služby. V čtveré kapitole je rozebírán projektový plán implementace VideoIVR a přínosy, které z nasazení automatizovaného systému bude mít.This thesis deals with VideoIVR issue. Its main purpose is to provide a holistic view on the service through the description of components and relevant case studies. Content in this work is divided into four chapters. First and third chapter are informal and explain what IVR and VideoIVR is. Second chapter is focused on one of service's administration tools. Fourth chapter breaks down project plan of VideoIVR implementation and benefits that arise from employment of an automated system.
Klíčová slova:
automatizované hlasové linky; call-centrum; IVR; telekomunikace; VideoIVR; automated attendant; call-centre; IVR; telecommunications; VideoIVR
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21503