Název:
Uvedení výrobku na trh, vyhodnocení jeho úspěšnosti
Překlad názvu:
Analysis of introducing a new product into the Czech market
Autoři:
Skácelová, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této diplomové práce je uvedení nového výrobku na český trh firmou Pfanner, spol. s r.o. Hlavním cílem je zanalyzovat úspěšnost zavedení Kouzelného brčka na trh pomocí dotazníkového šetření, číselných charakteristik firmy a daných cílů společnosti. Byly zjišťovány postoje, nákupní zvyklosti spotřebitelů a vyhodnocen marketingový mix produktu.Subject of the final thesis is a product launch into the Czech market by company Pfanner, spol. s r.o. The main task is to analyse this launch of product called Kouzelné brčko by means of survey, revenue and cost analysis and defined goals of the company. Also consumer behavior and marketing mix was analyzed and evaluated.
Klíčová slova:
Inovace; Marketingový mix; Nový produkt; Innovation; Marketing mix; Product launch
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21479