Název:
Spotřebitelské chování na regionálním trhu potravin
Překlad názvu:
Behaviour of consumers within the South Bohemian food market
Autoři:
MURTINGEROVÁ, Jana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje spotřebitelské chování na trhu potravin v rámci Jihočeského kraje. První část práce teoreticky vymezuje základní pojmy související s danou problematikou. V dalších částech je provedena analýza obchodních řetězců v Jihočeském kraji, hlavně jejich početní zastoupení. Následující sekce je věnována dotazníkovému šetření, jehož cílem bylo zjistit chování spotřebitelů na trhu potravin. V závěru a diskuzi jsou shrnuta zjištěná fakta a uvedeny případné návrhy na změny.This thesis analyses behaviour of consumers within the South Bohemian food market. First part theoretically describes basic concepts concerning this topic. Next part consists of research regarding South Bohemian merchant chains, primarily focussed on the number of them. Following section consists of a questionnaire. The aim of the research is to define consumers' behaviour in the food market. All data gathered and recommendations for change are summarized at the end in discussion and summary.
Klíčová slova:
kupní rozhodovací proces; obchodní řetězec; spotřebitelské chování; consumer behaviour; merchant chain; purchase decision making process Citace: MURTINGEROVÁ, Jana. Spotřebitelské chování na regionálním trhu potravin. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32631