Název:
Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska
Překlad názvu:
Marketing communication of tourism in tourist region Táborsko
Autoři:
VALOVÁ, Aneta Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem práce je analýza marketingové komunikace cestovního ruchu na území Táborska. Nejprve je charakterizováno řešené území z hlediska nabídky cestovního ruchu a následně jsou představeny používané nástroje marketingové komunikace. Na základě zjištěných poznatků a provedeného dotazníkového šetření u návštěvníků města Tábora jsou představeny návrhy na změny v komunikačním mixu.The object of this thesis was to analyse marketing communikation in region Táborsko. At first main tourist attrations and services are intordused and than currently used instruments of marketing communikation are characterised. Changes in communication mix are desinged on the basis of acquired knowledge and questionnaire survey.
Klíčová slova:
cestovní ruch; dotazníkové šetření; komunikační mix; marketingová komunikace; nové trendy v marketingové komunikaci; Tábor; communication mix; marketing communication; new trends in marketing communication; questionnaire research; tourism; Tábor Citace: VALOVÁ, Aneta. Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28005